Klademe důraz na individuální přístup ke každému z našich klientů, ale i zaměstnanců, kterým nabízíme zázemí stabilní firmy působící na trhu téměř 30 let, profesní růst a zajímavé firemní benefity. Rozjeďte to právě u nás!
Co vás čeká:
- administrativní práce spojené s provozem autosalonu,
- komunikace se zákazníky a vyřizování jejich zakázek,
- správa databáze – doplňování údajů a aktualizace klientů,
- příjem plateb, výdej hotovosti, fakturace,
- příprava smluvní dokumentace pro servis.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání,
- velmi samostatná, nekonfliktní povaha se vstřícným chováním a vystupováním,
- výborné komunikační a organizační schopnosti,
- reprezentativní vystupování i vzhled,
- praxe na obdobné pozici výhodou,
- znalost AJ výhodou,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- ŘP sk. B – aktivní řidič.
Nabízíme:
- motivující platové ohodnocení,
- zázemí silné, stabilní a prosperující společnosti, která je téměř 30 let na trhu,
- práci v příjemném a moderním prostředí autosalonů,
- smlouvu na HPP,
- přátelský a vstřícný kolektiv,
- zaměstnanecké benefity (Multisport karta, firemní akce apod.),
- stravování v závodní jídelně.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis na adresu richtrova@autoopat.cz